کد خبر: ۵۳۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 16 December 2017
وزارت امور خارجه سوریه ادعاهای نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سوریه مبنی بر اینکه دولت سوریه مسئول عدم پیشرفت در دور اخیر مذاکرات ژنو است را به شدت محکوم کرد.


به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که دمشق به شدت ادعاهای استفان دی میستورا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه و وزارت امور خارجه فرانسه را که در آنها، سوریه مسئول عدم پیشرفت در دور اخیر مذاکرات ژنو معرفی شده است، محکوم می کند.


منبع مذکور افزود: این ادعاها به وضوح نمایشی از مخالفان سوریه است که بر اساس عادت، به تشویش و دروغ پراکنی می پردازند. شیوه ای که بهای آن خون مردم سوریه است.


این منبع ادامه داد: سوریه همواره با تلاش های صادقانه برای خروج از بحران کنونی، تعامل مثبت داشته و هیئت اعزامی دمشق به طور جدی در نشست های این دوره مشارکت داشته است، به این امید که این دوره از مذاکرات نتایج مثبت به دنبال داشته باشد، اما بیانیه ریاض و مواضع از پیش تعیین شده ای که این بیانیه با خود دارد، موجب شد تا تمام پیش بینی ها نادرست باشد، این بیانیه برای یک هدف تدوین شده و آن به بن بست کشاندن و شکست این دوره از مذاکرات بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار