رئیس هیات ناشنوایان لرستان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور در سالن طالقانی شهرستان بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 13 December 2017
محمد خسروی رئیس هیات ناشنوایان لرستان ، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای منا 23 و 24 آذرماه در سالن طالقانی شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ناشنوایان لرستان با بیان اینکه بیش از 200 ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارند، بیان داشت: این تعداد ورزشکار از 18 استان کشور حضور پیدا کردند.

خسروی تصریح کرد: هر کدام از رشته‌های فرنگی و آزاد در 10 وزن برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر وزن توسط کمیته فنی انتخاب و راهی اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان می‌شوند.

وی از حضور 20 ورزشکار لرستانی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: تیم لرستان تیم کاملی است به‌نحوی‌که 10 ورزشکار در رشته آزاد و 10 ورزشکار نیز در رشته فرنگی به رقابت می‌پردازند.ش

رئیس هیات ناشنوایان لرستان یادآور شد: کشتی در لرستان از سابقه طولانی برخوردار بوده و در بخش‌های ناشنوایان نیز توفیقاتی را کسب کرده است، به‌گونه‌ای که سال گذشته کشتی ناشنوایان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در دو رشته فرنگی و آزاد رتبه نخست را کسب کرد.






فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار