معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:با اضافه شدن 4 روستای زلزله‌زده دیگر برای بازسازی به سپاه لرستان،در مجموع 11 روستای کرمانشاه توسط سپاه حضرت ابوالفضل بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 09 December 2017
علی حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد:پس از وقوع زلزله در کرمانشاه با توجه به حجم خسارات وارد شده به مسکن‌های روستایی تصمیم بر این شد که بازسازی منازل روستایی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شود.

وی افزود:بر این اساس در ابتدا کار باسازی و مقاوم سازی 7 روستای زلزله‌زده به سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان واگذار شد که اخیرا نیز تصمیم بر این گرفته شد که کار بازسازی 4 روستای دیگر به سپاه لرستان واگذار شود تا در مجموع شاهد بازسازی 11 روستا در مناطق زلزله زده توسط سپاه حضرت ابوالفضل باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:به همین منظور در حال حاضر حدود 15 دستگاه ماشین آلات مهندسی از سوی سپاه لرستان در مناطق زلزله زده مستقر شده و در حال انجام عملیات هستند.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در همان ساعات اولیه زلزله به کمک زلزله زدگان شتافت و اقلام کمکی مختلفی به این مناطق ارسال کرد،افزود:در بحث بازسازی روستاها ابتدا مرحله خاک برداری و آوار برداری صورت گرفت و در حال حاضر عملیات اسکان موقت در حال انجام است و پس از آن کار بازسازی منازل و در واقع عملیات اسکان دائم انجام می‌شود.

پازدار از خیرین درخواست کرد با توجه به حجم بالای خساراتی که به مناطق زلزله زده وارد شده است به منظور بازسازی مسکن‌ها به کمک زلزله‌زدگان بیایند.







فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار