رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی لرستان گفت:تمام ماشین‌آلات کشاورزی استان باید تا پایان بهمن‌ماه سال جاری پلاک‌گذاری شوند در غیر این صورت سهمیه سوخت آنها قطع می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 07 December 2017
بهرام نظری رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی لرستان با اشاره به پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی، اظهار کرد: 12 هزار و 89 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان لرستان مستعد پلاک‌گذاری هستند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد قاچاق کالا و سوخت کشور اعلام کرده است که تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بایستی تمام ماشین‌آلات کشاورزی با رنج سنی یک تا 25 سال پلاک‌گذاری شوند،در غیر این صورت سهمیه سوخت به آنان تعلق نمی‌گیرد.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه اغلب ماشین‌آلات کشاورزی استان در رنج سنی 13 تا 25 هستند، بیان داشت:سال گذشته رنج پلاک‌گذاری تا 13 سال بود که دو هزار و 308 دستگاه پلاک‌گذاری شد.

نظری تصریح کرد: متاسفانه قانون پلاک‌گذاری ماشین‌آلات تا سن 25 سال از ابتدای امسال تغییر کرد و شرط بیمه به آن اضافه شد و از آنجا که هزینه جانبی این عمل بالا رفت،کشاورزان اقدام به پلاک‌گذاری نمی‌کنند.

وی از رایزنی با بیمه در خصوص کاهش تعرفه بیمه خبر داد و گفت: در حال رایزنی با بیمه در راستای کاهش تعرفه بیمه هستیم که این شرکت حداقل دستمزد را از کشاورزان دریافت کند.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی لرستان یادآور شد: تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بایستی تمام ماشین‌آلات کشاورزی استان پلاک‌گذاری شوند چرا که در غیر این صورت سهمیه سوخت آن‌ها قطع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار