فرماندار بروجرد گفت: در حوزه‎های مختلف باید برمبانی اطلاعات و داده‎های واقعی تصمیم‎گیری صورت گیرد.
کد خبر: ۵۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 05 December 2017
علی کورانی‎فر فرماندار بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: باید در مورد موضوعات مختلف از جمله در حوزه‎های فرهنگی و اجتماعی بر مبنای اطلاعات و داده‎های واقعی تصمیم‎گیری صورت گرفته و مباحث پس از بحث و تبادل نظر نهایی شود.

وی عنوان کرد: زمانی که اطلاعات مورد نیاز آن هم بر مبنای واقعیات موجود در جامعه در اختیار باشد، بستر برای اتخاذ تصمیمات درست فراهم و مهیا می‎شود.

فرماندار بروجرد سپس خواستار تغییر رویکرد در جلسات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان شد و تاکید کرد: حرکت بر این مبنا اثرگذاری مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در این شورا را بیشتر می‎کند.

کورانی‎فر تصریح کرد: بر این اساس باید عبور از روزمرگی در برگزاری جلسات ماهانه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، به دنبال خروجی مفید و قابل ارائه در این جلسات باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته پژوهش سراسری توسط وزارت کشور، دانشگاه تهران و پژوهشگاه هنر و ارتباطات وزارت ارشاد انجام شده و 500 مولفه و شاخصه را مورد مطالعه قرار داده است.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در این پژوهش برش‎های استانی و شهرستانی در مورد موضوعات و شاخصه‎های مورد بحث تهیه شده است که بر مبانی آنها می‎توان از اطلاعات به دست آمده در حوزه‏های مختلف استفاده کرد.

کورانی‎فر تاکید کرد: اگر در مورد مباحث و موضوعاتی مانند آسیب‎شناسی مساجد و نماز تحقیق و کار عملی صورت نمی‎گیرد، حداقل از اطلاعات گردآوری شده در این پژوهش سراسری به نحو مطلوب استفاده شود.

وی بیان کرد: در پژوهش یاد شده موضوعات مختلفی مانند نگرانی‎های مردم، عملکرد دستگاه‎های اجرایی و ادارات و مسائل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی دیگر بررسی شده و مورد رصد و پایش قرار گرفته است.

گفتنی است، در این جلسه مصوب شد که دستگاه‏های متولی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه‏ها، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و شورای اسلامی شهر اطلاعات واقعی در خصوص آسیب‎های مساجد را در قالب یک پژوهش تنظیم و ارائه داده و علاوه بر بیان نقاط قوت و ضعف، به بیان پیشنهادات در این باره بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار