نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:شورای رهبردی دانا می‌تواند موانع توسعه در استان لرستان را برطرف کند.
کد خبر: ۵۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 25 November 2017
آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان شامگاه جمعه در جلسه شورای راهبردی لرستان بیان کرد: مساله توسعه و پیشرفت استان لرستان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی به شمار می‌رود.

وی افزود: مسئله بیکاری در لرستان در صدر آمارهای کشور قرار دارد و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان در جایگاه مطلوبی قرار ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: طبیعتا همه به دنبال حل این مشکل هستند و لذا اگر امسال به عنوان سال تولید و اشتغال نامگذاری می‌شود باید مردم استان نیز تحقق این شعار را احساس کنند.

وی اظهار داشت: پیشنهاد خوبی مبنی بر ایجاد شورای راهبردی به منظور توسعه و پیشرفت لرستان مطرح شد و این طرح دارای ویژگی‌های زیادی است که توجه به آنها می‌تواند باعث موفقیت شد.

آیت الله میرعمادی افزود: مسئولان ارشد استان در این شورا عضو بوده و از درون استان این شورا شکل گرفته، و میدانی است برای ارائه طرح‌ها و نظرات افراد مختلف و این شورا دبیرخانه‌ای دارد که نظرات و پیشنهادات به آن می‌رسد و پس از جمع بندی، موانع برای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال توسط این شورا رفع شده و نتیجه آن جذب سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال در استان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه لرستان عنوان کرد: این شورا ویژگی‌ها و برنامه‌های کلی را دنبال کرده و قطعا حمایت‌گر و تسهیل کننده و به دنبال رفع موانع خواهد بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه هر منطقه از خود مردم آغاز شود، افزود: دعوت می‌کنیم از همه دلسوزان، کارشناسان و همه کسانی که دغدغه توسعه پیشرفت لرستان را دارند نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه شورای دانا انتقال دهند.

وی بیان کرد: امیدواریم این شورا بتواند در سطح کلان تصمیمات بسیار خوبی برای استان گرفته و شاهد تغییر و تحول اساسی در جهت پیشرفت و توسعه استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امیدواریم با همت و حمایت همه دلسوزان استان شاهد تاثیر بسیار مناسب آن بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار