جانشین فرمانده انتظامی لرستان از پیش بینی ۷۰ تیم پلیس راه لرستان در سطح محورهای مواصلاتی همزمان با فصل سرما و بارندگی ها خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 05 November 2017
سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی لرستان در ستاد مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به آمادگی پلیس راه لرستان همزمان با شروع فصل سرما و بارندگی ها اظهار داشت: در این راستا پلیس راه استان به صورت ۱۰۰ درصدی آماده ارائه خدمات به مسافران و مردم است.

وی با اشاره به پیش بینی ۷۰ تیم پلیس راه لرستان در سطح محورهای مواصلاتی بیان داشت: این تیم ها به صورت ۲۴ ساعته در سطح جاده های استان آماده ارائه خدمات هستند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای پلیس راه در حوزه مدیریت بحران گفت: در مجموع ۳۱۰ نیروی پلیس راه استان برای تسهیل ترافیک  و هدایت وسایل نقلیه به کارگیری خواهند شد.

سرهنگ احمدی تبار با اشاره به هماهنگی با پلیس راه ناجا برای ایجاد محدودیت های تردد ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر بیان داشت: اطلاع رسانی وضعیت راههای استان از طریق صدا و سیمای مرکز لرستان، اجرای طرح های ویژه ترافیکی و ...  از دیگر اقدامات در دستو کار پلیس راه استان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه لرستان در تاریخ ۱۵ آذر ماه گفت: یکی از مشکلات موجود در استان بحث تردد تانکرهای عراقی در فصل سرما در محورهای لرستان است که این امر منجر به ایجاد مشکلات فراوانی در استان می شود که باید چاره اندیشی لازم در این رابطه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار