نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنایع غذایی دورود انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 28 October 2017
مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در اولین سفر استانی استاندار به دورود و ازنا خوشبختانه وی از پروژه‌های مختلف دورود و ازنا بازدید کرده و امیدواریم بتوان شاهد برطرف شدن موانع و مشکلات آن‌ها بود.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی دورود که حدود 8 کیلومتر عملیات اجرایش در حد آسفالت جلو رفته و 4 کیلومتر انتهای کار و مسائل مربوط به تملکش انجام شده و استاندار دستورات لازم را نیز صادر کرده و امیدواریم به‌زودی زود شاهد تکمیل این طرح باشیم.

نماینده مردم دورود و ازنا اظهار داشت: با تکمیل این پروژه می‌توان حلقه مفقوده در کلیدر شرق به غرب لرستان را در دورود برقرار کرده و شاهد کاهش تصادفات و بهبود رفت‌وآمد در این منطقه باشیم.

کیانپور افزود: صنعت سیمان دورود افق 69 ساله‌ای را پشت سر گذاشته، اما متأسفانه فنّاوری‌اش به روز نشده و قیمت تمام شده‌ این واحد تولیدی بالا بوده و قابل‌رقابت نیست و استاندار بازدیدی از محل اجرایی پروژه داشتند.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های گذشته که با مسئولان کشوری داشتیم قرار شده در آینده نه چندان دور این موضوع را پیگیری کرده و شاهد اجرایی شدن عملیات فاز 4 سیمان دورود باشیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه صنایع غذایی گهر دورود، افزود: فاز اول و دوم این کارخانه به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا بتوان فازهای 3 و چهار آن را به بهره‌برداری رساند.

کیانپور عنوان کرد: امیدواریم اهداف توسعه طرح این کارخانه را اجرا کرده تا بتوان اشتغال مناسبی برای جوانان شهر ایجاد کرد و به‌زودی 150 میلیارد تومان دیگر در این طرح سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد که به نوع خودش بی‌نظیر است و باید از بانک ملی تشکر کرد.

وی ادامه داد: بیمارستان جایگزین دورود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیاری از همشهریان نگران بودند که به دلیل جانمایی نامناسب صورت گرفته این طرح عملیاتی نشود.

این مسئول بیان کرد: بیمارستان جایگزین دورود در زمینی به وسعت 14 هکتار در ضلع شمالی میدان حضرت ابوالفضل دورود عملیات اجرایی‌اش به‌زودی آغاز شود و در شرف انتخاب پیمانکار است و 60 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اجرای طرح زیرسازی 160 هزار مترمربع طرح هادی روستای در دورود در دستور کار قرار گرفته که 87 هزار مترمربع ظرف دو ماه گذشته کار آسفالتش انجام شده و امیدواریم مابقی‌اش تا پایان سال تکمیل شود.

کیانپور گفت: اقدامات لازم برای گازرسانی به 24 روستا در شهرستان دورود و 27 روستا در ازنا انجام شده و این کار با پیشرفت خوبی در حال انجام است و امیدواریم دو شهر دورود و ازنا تا پایان دولت دوازدهم هیچ روستای بدون گازی نداشته باشند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در ادامه با اشاره به اخذ یک‌میلیون مترمکعب حق آبه از سد کمال صالح برای روستاهای ازنا، افزود: یک‌میلیون مترمکعب حق آبه از سد کمال صالح برای آب شرب 38 روستای منطقه جاپلق ازنا در نظر گرفته شده و پیمانکار اجرای طرح نیز به‌زودی انتخاب می‌شود.




فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار