کد خبر: ۵۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 04 October 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف در ولنجک یک دستگاه خاور با موتورسیکلت و 9 خودروی سواری خبر داد.


جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این تصادف که در میدان دانشجوی ولنجک رخ داد گفت: ساعت 7:23 امروز صبح این حادثه رخ داد و با توجه به اینکه آن منطقه جزء اماکن پر تردد است و نیروهای آتش نشانی در آنجا مستقر هستند خود شاهد حادثه بودند و این مسئله باعث شد تا ظرف هفت ثانیه به محل حادثه برسند که یک زمان ایده‌آل و کم سابقه است. همچنین یک ایستگاه دیگر هم به محل اعزام شد و مجموعا نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی عملیات امداد و نجات را انجام دادند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خاور که پمپ تزریق بتن ساختمانی را حمل می‌کرد به دلیل نامشخص با یک موتورسیکلت که دو پسر هشت و 12 ساله به همراه پدر یکی از این کودکان سوار آن بودند برخورد می‌کند و بعد از اینکه کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود با 9 دستگاه خودروی سواری دیگر که در حال تردد بودند نیز برخورد می‌کند که آسیب‌های زیادی به خودروها وارد می‌شود.


وی با بیان اینکه خودروی خاور بعد از شکستن تیرچراغ راهنمایی و ورود به میدان متوقف می‌شود اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله با آغاز عملیات ، ایمن سازی لازم را انجام می‌دهند.


ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان خودروها از خودروهایشان خارج شده بودند، در مورد دو نفر دیگر که محبوس شده بودند گفت: این دو نفر که مرد بودند توسط نیروهای آتش نشانی از ماشین خارج شدند.


به گفته ملکی این دو نفر شدیدا دچار مصدومیت شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مجموعا پنج مصدوم داشت که تحویل عوامل اورژانس شد اضافه کرد: با کمک نیروهای راهنمایی و رانندگی خودروهای حادثه دیده به محل امن منتقل شدند و راه برای تردد خودروها باز شد. در حال حاضر عوامل پلیس راهور نیز مشغول بررسی علت حادثه هستند.


وی با تاکید بر حضور سریع نیروهای آتش نشانی گفت: اگر این نیروها در منطقه نبودند حادثه می‌توانست وضعیت وخیم‌تری پیدا کند. همچنین این حادثه تلفات جانی نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار