مدیرکل بنیاد شهید قزوین خبر داد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، با یک هزار خانواده شاهد و ایثارگر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین دیدار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این هفته بهانه‌ای است که یاد و خاطره‌ شهدا و دلاورمردی‌های آنان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

 

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم شهیدپرور مقاومت کردند تا توانستند دشمنان را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را شکست دهند که بازگو کردن دلایل این پیروزی برای نسل امروز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

حقایق‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بی‌شماری برای نظام داشته است، ابراز کرد: این دستاوردها باید برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تبیین شود تا آنها بدانند که آرامش کشور را مدیون چه بزرگ مردانی هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: همچنین باید حماسه‌های خلق شده در دفاع مقدس برای قشرهای مختلف مردم بازگو شود تا تاریح این دوران نسل به نسل انتقال گردد.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رمزهای پیروزی رزمندگان اسلام و مردم در دفاع مقدس بوده است، ابراز کرد: به همین دلیل باید این فرهنگ در جامعه اشاعه یابد تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان که هر روز در طراحی توطئه‌های جدید هستند، درامان بماند.

 

حقایق‌پور اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های ترویجی به منظور شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری یادواره‌های شهدا است که در هفته دفاع مقدس 20 یادواره در سراسر استان قزوین برگزار می‌شود.

 

این مسوول به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و بیان کرد: در طول هفته دفاع مقدس با همکاری دستگاه‌های اجرایی از یک هزار خانواده شاهد و ایثارگر دیدار می‌شود.

 

 

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه عکس کوچک‌قامتان بزرگ مرد، آماده‌سازی موزه شهدای قزوین برای بازدید علاقمندان، انجام تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه‌های عزاداری در 57 حسینیه شهید  از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور جانبازان و ایثارگران در رژه‌ی نیروهای مسلح، نواختن زنگ ایثار در دبیرستان دخترانه شاهد نرگس، غباروبی گلزارهای شهدای سراسر استان و تعویض تصویر یکصد و 50 شهید قزوین در تابلوهای سطح شهر از برنامه‌های دیگر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار