جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا شهرستان آبیک خبر داد
جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا شهرستان آبیک با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: از برنامه‌های این هفته افتتاح نمایشگاه و برپایی غرفه اختراعات و اکتشافات بوده که به دستاوردهای سربازان مرکز آموزشی جوادنیا اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمید کانتوری در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور غرور رشادت و حماسه است، اظهار داشت: مرکز آموزش شهدای جوادنیا، تنها مرکز آموزشی وزارت دفاع در کشور است و جوانان سرباز در این مرکز علاوه بر مسائل نظامی اعتقادات خود را هم تقویت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز پیروزی، آرامش و امنیت را مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم و شهیدانی که فقط 30 هزار نفر آن‌ها جوانان 20 ساله بودند، راهی جبهه‌ها شدند.

جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا شهرستان آبیک تصریح کرد: امروز روحیه مقاومت و دفاع در دل جوانان بیش از گذشته متبلور است و ما هم به این ظرفیت‌های بزرگ افتخار می‌کنیم.

کانتوری یادآور شد: در دوران دفاع مقدس که به کم‌ترین تجهیزات هم به سختی دسترسی داشتیم، اما امروز به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم که به برکت دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌ها و رژه هفته دفاع مقدس در قزوین و آبیک شرکت کرده و از سربازان نمونه تقدیر می‌شود، عنوان کرد: عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، سخنرانی و دیگر مراسم مذهبی و اعزام سربازان به باغ موزه دفاع مقدس تهران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا شهرستان آبیک با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: سینه‌زنی و زنجیرزنی در قالب دسته‌های عزاداری، برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است که بارزترین غرفه آن هم، غرفه اختراعات و اکتشافات بوده که به دستاوردهای سربازان مرکز آموزشی جوادنیا اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار