رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف محموله 10 تنی پوشاک قاچاق در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 11 September 2017
به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران در این باره گفت: در راستای مبارزه باقاچاق کالا و عمل به منویات مقام معظم رهبری طرح مبارزه باقاچاق کالا از مدت‌ها قبل در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در همین راستا چندی پیش محموله 10 تنی پوشاک قاچاق توسط ماموران شناسایی و کشف شد.


وی با بیان اینکه 10 هزار ثوب از انواع البسه در این محموله کشف شد، گفت: قاچاقچیان با اظهارات خلاف واقع این اموال را در یکی از گمراکت جنوبی کشور وارد کرده بودند.


به گفته محمدیان در اجرای این طرح دو تن از قاچاقچیان دستگیر شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر مرتبطان با آنها ادامه دارد.


سارقان امامزاده، متولی را هم ربودند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین از دستگیری باندی که اقدام به سرقت از امامزاده و ربودن متولی آن در یکی از استان‌های کشور کرده بودند، در تهران خبر داد.


سردار عباسعلی محمدیان در این باره گفت: چندی پیش گزارش سرقت از یک امامزاده در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان به  پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد و براین اساس سارقان به تهران وارد شده بودند.


وی با بیان اینکه بررسی‌ها برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد، تصریح کرد: در مطالعه پرونده این افراد مشخص شد که سارقان با تشکیل باندی سه نفره به یکی از امامزاده‌ها حمله کردند و پس از سرقت گرانبها و نذورات متولی امامزاده را ربوده و در مکانی نامعلوم رها کرده‌اند.


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی آنها را در مخفیگاه‌شان شناسایی و در اقدامی پلیسی آنها را دستگیر کردند،‌ گفت: هنگام دستگیری این افراد یکی از سارقان خود را از طبقه سوم به پایین پرتاب کرده و هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. دو سارق دیگر نیز تحت بازجویی قرار گرفته و برایشان پرونده تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار