معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفل(ع) لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان پرداخت.
کد خبر: ۴۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 11 September 2017
علی حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفل(ع) لرستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به لرستان که پیرامون تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار شد، عنوان کرد: امسال مسئولیت اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر عهده سپاه است که بر این اساس برنامه‌های مختلفی در استان لرستان نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از شهدای گران‌قدر و تجلیل از همه نقش‌آفرینان عرصه دفاع مقدس بوده و فرصتی مناسب است تا بار دیگر فرمان‌بری و حرف‌شنوی رزمندگان از فرمان امام راحل را یادآور شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به هر کاری زد تا انقلاب ما را متوقف کرده و از بین ببرد و در نهایت جنگ تحمیلی با سرکردگی استکبار جهانی و به‌وسیله عراق و با کمک ۴۰ کشور دنیا بر ما تحمیل شد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت،تصریح کرد:ناکام گذاشتن عراق در رسیدن به اهداف خود، شکست ابهت ابرقدرت‌ها، انسجام و وحدت بین ارتش و سپاه، خودباوری و اعتماد به‌نفس نیروهای خودی، تشکیل بسیج، تحول در صنایع دفاعی کشور و قبول جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت در دنیا ازجمله دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می‌شود.

پازدار به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان پرداخت و افزود:اولین برنامه هفته دفاع مقدس امسال برگزاری همایش فرهنگی رزمی عاشوراییان در خرم‌آباد است که در آن‌ یکی از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی خواهد شد، و این برنامه از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

وی اجرای رژه نیروهای مسلح را برنامه دیگر هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی‌فقیه در استان، شرکت در نماز جمعه، دیدار مسئولان نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده‌های شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی قبور شهدا، ویزیت رایگان از سوی درمانگاه‌های نظامی، اعزام گروه‌های درمانی به مناطق محروم و همچنین تجلیل از سربازان ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بابیان اینکه به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم برنامه‌های موردنظر یک هفته جلوتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: همایش نقش اصناف در دفاع مقدس و تجلیل از شهدای اصناف و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا و همایش نقش زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های ویژه‌ای است که در این ایام برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار