دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر گفت:جشنواره غدیر در پنج محله حاشیه‌نشین خرم‌آباد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۹۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 07 September 2017
میلاد احسانی دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی غدیر در ۵ محله محروم خرم‌آباد شامل فلک‌الدین، علی‌آباد، گل‌سفید، پاچنار و اسد‌آبادی در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره از روز شنبه شروع شده و مراسم اختتامیه جشنواره نیز در این محله‌ها همزمان با روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر عنوان کرد: در این جشنواره اهالی محله‌ها در ۱۳ رشته فرهنگی و ورزشی و در دو قسمت  بانوان و آقایان و چهار رده سنی با هم رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۱۰۰ نفر در جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر در محله‌های خرم‌آباد شرکت کرده‌اند.

احسانی هدف از برگزاری این جشنواره را توجه به مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهری و توجه به استعدادهای نهفته برشمرد و افزود: با این رویکرد که فضای نشاط در این محله‌ها ایجاد شود و بتوان ظرفیت‌های فرهنگی را شکوفا کرد این برنامه‌ها در محله‌های محروم در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: قرارگاه فرهنگی صاحب الامر به‌عنوان دبیرخانه مرکزی این جشنواره در فراهم نمودن زیرساخت‌ها اقداماتی انجام داده است، اما ۹۵ درصد کار توسط اهالی محلی انجام می‌شود.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر عنوان کرد:متاسفانه رسانه‌ها تا کنون در تبلیغ و اطلاع رسانی این جشنواره فعالیت چندانی نداشته‌اند که یکی از دلایل آن ضعف ارتباط جشنواره با رسانه‌ها است،لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها از این پس ما را در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار