مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: واحدهای بیمه برای استفاده واحدهای تجاری از بیمه باید فرهنگ‌سازی کنند.
کد خبر: ۴۸۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 05 September 2017

رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و احتمال بارندگی‌های زودرس جلسه‌ای برگزار کردیم و مشکلات حوزه شهری بررسی شد.
 
وی افزود: در این جلسه مخاطرات شهر خرم‌آباد شمرده شد و تذکرات لازم به شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راستای لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌های درون‌شهری دادیم.
 
مدیرکل مدیریت بحران لرستان یادآور شد: سال گذشته با وجود سیلابی که اتفاق افتاد، بررسی‌ها انجام شد و طی آن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مهار آب‌های سطحی خرم‌آباد توسط کارشناسان برآورد شد.
 
آریایی با بیان اینکه مهار آب‌های سطحی خرم‌آباد باید انجام شود، تصریح کرد: تامین این اعتبار کار سختی است و زمان زیادی می‌برد.
 
وی ادامه داد: بعد از اینکه اعتبارات عمرانی ماده ۱۲ سازمان مدیریت بحران به لرستان ابلاغ شود، با حضور مسوولین ارشد استان آن‌را بین پروژه‌هایی که اولویت دارند توزیع می‌کنیم.
 
این مسوول با اشاره به آتش‌سوزی‌هایی که در مراکز تجاری رخ داد، بیان کرد: به اتاق اصناف نیز در این خصوص تذکر دادیم تا به صاحبان واحدهای تجاری که اصول ایمنی را رعایت نمی‌کنند اخطار و برخورد شود.
 
آریایی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در بیمه تصریح کرد: بیمه‌ها باید در خصوص فرهنگ‌سازی با قدرت بیشتری کار کنند و اگر حادثه آتش‌سوزی رخ داد، رسیدگی کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار