معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر گفت: به تعهداتی که نسبت به لرستان داده‌ایم عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 05 September 2017
پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات مهم مقام‌معظم رهبری است و ایشان به صورت همیشگی و مستمر وضعیت را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: برای مقابله با مواد مخدر که امروز یکی از چالش‌های ملی است و در تمام دنیا با آن درگیر هستند، لازم است تا از توان‌ مردم نیز استفاده شود و تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد صد چندان شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر  با اشاره به اینکه استفاده از توان و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در لرستان رشد دارد، خاطرنشان کرد: با وجود رشد این تشکل‌ها اما از طرفی با رشد مشکلات و آسیب‌ها درگیر هستیم.

افشار تصریح کرد: تعهداتی که به استان لرستان داریم عملی می‌شود و این در حالی است که مبلغ‌های متعارف برای فعالیت‌ها نوشته و احصا شده و به طور حتم پرداخت می‌شود.

وی به توانمندسازی دانش‌آموزان دوم متوسطه اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع یکی از طرح‌هایی است که باید در کنار ۱۲ استان دیگر در کشور، با قدرت بیشتری ادامه یابد.

این مسوول در خصوص شرایط اقلیمی لرستان خاطرنشان کرد: کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه سبب کاهش واردات قاچاق مواد مخدر به استان می‌شود، لذا در این زمینه نگرانی‌هایی برای مکان‌های تولید داخلی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

افشار از پرداخت سهم دستگاه‌های آموزشی در خصوص مواد مخدر خبر داد و گفت: تمام‌ پرداخت‌های وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت علوم را پرداخت می‌کنیم که اول مهر در زمینه اعتبار مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان از تلاش‌های پیگیرانه آقامیرزایی تشکر و خاطرنشان کرد: کارکنان دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر در لرستان باید نهایت همکاری را با بیرانوند داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار