مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌معیشت به ۲۱ هزار و ۷۳۵ مددجوی کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 30 August 2017
مردان امرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته امداد با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تأسیس شده است، گفت: پرداخت کمک های معیشتی و حمایتی کمیته امداد به مددجویان نیازمند تحت حمایت باعث رفع بخشی از مشکلات مالی و همچنین ارتقاء سطح زندگی آنان در عرصه های مختلف می شود.

وی  با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد جلوگیری از وراثتی شدن فقر در جامعه به ویژه در میان  فرزندان خانواده های نیازمند است، ادامه داد: بیش از دو میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان کمک معیشت طی سال جاری به ۸ هزار و ۶۹۴ خانوار با جمعیت ۲۱ هزار و ۷۳۵ نفر در سطح شهرستان با هدف بهبود وضعیت معیشتی و خودکفایی خانواده ها پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت با اشاره به  اینکه جامعه هدف کمیته امداد در دریافت خدمات از این نهاد با هم برابر هستند، ادامه داد: کمیته امداد این فرصت را ایجاد کرده تا همه افراد نیازمند جامعه به صورت عدالت محور بتوانند از خدمات این نهاد استفاده کنند، به طوری که حول این محور خانواده های بسیاری بنا به دلایلی با دریافت بسته های کمک هزینه ازدواج، ساخت مسکن، اشتغال به کار سرپرست، ایجاد درآمد و غیره از سیستم نظام جامع حمایتی این نهاد خارج و افراد نیازمند جدید جایگزین شده اند.

امرایی با بیان اینکه طی سال های گذشته کمیته امداد اقدام به اجرای طرح های با بازدهی بالا کرده است تا خانواده ها به توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و فکری دست یابند، افزود: رویکرد اصلی این نهاد توانمند سازی و خوداتکایی مددجویان بوده و کمیته امداد در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار