جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بسیج کارمندی نقش برجسته‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشته است.
کد خبر: ۴۸۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 29 August 2017
حبیب‌اله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارمندی و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: بسیج کارمندی یکی از قدیمی‌ترین اقشار در بین ۲۲ قشر موجود در سپاه است که با مردم در ارتباط هستند و نقش برجسته‌ای در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

وی افزود: یک کارمند باید از هرگونه آلودگی پاک بوده و اخلاق اسلامی را رعایت کند، چراکه ما باید کارمند تراز اول انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه امروز جامعه ما با آسیب‌های اجتماعی درگیر است، تصریح کرد: قشر بسیج کارمندی می‌تواند در جایگاهی که دارد برای مقابله با این آسیب‌ها اقدام و نقش خود را ایفا کند.

توکلی با تاکید به اینکه ولایت و ولایت‌ مداری برای تمام مدیران یک اصل مهم است، خاطرنشان کرد: فرامین و ولایت شرعی رهبر برگرفته از احکام قرآنی است و این در حالی است که بعد از ائمه بالاترین شخصی است که می‌تواند سرپرستی جامعه را عهده‌دار باشد.

وی در ادامه به کوتاه بودن دولت شهید رجایی اشاره کرد و یادآور شد: با وجود کوتاه بودن این دولت، اقدامات باارزشی مانند کارهای اقتصادی بدون بی‌نظمی انجام شد.
 
این مسوول گفت: شهیدان رجایی و باهنر  مصداق بارز ساده‌زیستی هستند و امروز کسانی‌که متعهد و مومن باشند باید سبک زندگی این شهیدان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار