معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: بانوان لرستانی با دستاوردهایی که دارند، توانستند توجه مربیان خارجی را به خود جلب کنند.
کد خبر: ۴۸۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 25 August 2017
فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان در دیدار با استاندار لرستان اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه ورزش بانوان لرستان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در لرستان تمرکزها به رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به جمعیت استان این توجه کافی نیست و باید اقدامات بهتری صورت گیرد.

معاون وزیر ورزش وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: ورزشکاران لرستانی در سطوح ملی دستاوردهای خوبی دارند، که سهم ورزش بانوان در رشته‌های مختلف زیاد است.

محمدیان با بیان اینکه در انواع مواد مربوط به برنامه ششم در بخش بانوان باید سوپسید داد، خاطرنشان کرد: در حوزه بانوان در زمینه منابع و سخت‌افرار دچار مشکلات فراوان هستیم و این در حالی است که نمی‌توان انتظار داشت در این حوزه اسپانسر بگیریم.

وی تصریح کرد: زنان لرستانی پاسخگوی بخش بزرگی از مطالبات بخش ورزش در زمینه فراملی هستند و این امر را اثبات کردند.

این مسوول با اشاره به اینکه در ورزش والیبال جند ورزشکار تیم‌ملی در لرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: دختران لرستانی توانستند به تیم ملی وارد شده و توجه مربیان خارجی را جلب کنند.

محمدیان‌ با تاکید به اینکه لرستان دارای مناطق بکر و زیبایی است، بیان کرد: با رییس فدراسیون اتومبیل‌رانی صحبت شده تا زمینه را برای بعضی از فعالیت‌های ورزشی را در لرستان ایجاد کند و این در حالی است که می‌توان در این زمینه در قالب کوهپیمایی‌ها، رویدادهای ملی و طبیعت‌گردی را در لرستان انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار