معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مدیران دستگاه‌ها نباید خود را درگیر مسائل نمایشی و روبنایی کنند.
کد خبر: ۴۷۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 14 August 2017
مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گفت: رسالت این کارگروه در حقیقت آسیب شناسی و رفع مشکلات توسعه استان است و برای تشخیص اولویت ها می بایست در تهیه بانک اطلاعاتی در این زمینه کوشش کرد.

وی با بیان اینکه نتایج کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باید در شورای توسعه و برنامه‌ریزی مطرح شود، تصریح کرد: هر دستگاهی که بتواند بودجه پژوهشی را داشته باشد شناسایی و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته حداقل ۲.۵درصد از درآمد حاصل از تولید ناخالص ملی را به بحث پژوهشی اختصاص می دهند و توسعه ای را که شاهد آن هستیم به خاطر بنیان محکم آن است اما متاسفانه این مهم در کشور ما زیر ۰.۵ درصد است.

غضنفری با تاکید بر اینکه بحث پژوهشی یک بحث بنیادی و بنیانی است، افزود: معتقدم حتی بانک‌ها که به حوزه اقتصادی و بخش های مختلف پول تزریق می کنند، می بایست مسیر تامین سرمایه را از یک منبع پژوهشی عبور دهند.

وی یادآور شد: دستگاه ها نباید خود را درگیر مسائل نمایشی و روبنایی مانند ارائه گزارش کار و رفع تکلیف کنند؛ مدیران نباید به این سمت سوق داده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار