رئیس پلیس کاشان از دستگیری اعضای باند تبهکارانی خبرداد که بافریب دستکم دوهزار نیازمند و ایجاد تصادف‌های ساختگی درشهرهای مختلف ازشرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند.
کد خبر: ۴۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 12 August 2017
به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پورکاوه به روزنامه ایران گفت: این باند ۲۴ نفره پس از شناسایی و اغفال افراد بی‌بضاعت و نیازمند، با وعده پرداخت درصدی از مبلغ دیه دریافتی، قسمت‌هایی ازبدن افراد را به طورماهرانه‌ای  شکسته و درادامه با ایجاد تصادف‌های ساختگی و تشکیل پرونده از شرکت‌های بیمه، دیه دریافت می‌کردند.


وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان، افراد غیربومی هستند که با استفاده از این روش علاوه بر کاشان، در شهرستان‌های بیرجند، زاهدان، مشهد، کرمان، قزوین، بجنورد، طبس و اردبیل هم از پارسال تاکنون، پرونده‌های متعددی تشکیل داده و منتظر دریافت دیه بودند. یکی از اعضای باند دربازجویی‌ها گفته دست کم بیش از ۲ هزار نفر را ازاین طریق فریب داده و باکمک آنها میلیون‌ها تومان به جیب زده‌اند.


آنها حتی در مواردی از یک مصدوم، در چند شهر استفاده می‌کردند تا چند بار دیه بگیرند. مهدی پینام، بازرس شعبه سوم دادسرای کاشان نیز درباره شیوه فعالیت اعضای باند گفت: آنها ابتدا از افراد اغفال شده، چک و سفته می‌گرفتند و پس از مصدوم کردن‌شان، آنها را تا زمان دریافت دیه نزد خود نگه می‌داشتند. وقتی مبلغ دیه را می‌گرفتند، یک سوم آن را به فرد دست و پا شکسته می‌دادند و مابقی را نیز خودشان برمی‌داشتند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار