مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: رسانه‌ها باید برای اختصاص اعتبار خود مطالبه‌گر باشد.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 12 August 2017
محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای لرستان در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی با خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه و صاحبان قلم باید در همه جا و در هر فرصتی به واقعیت‌سازی  مسائل بپردازند.

وی افزود: کشور آمریکا که بزرگترین دشمن اسلام و ایران بوده، هیچ واقعیت‌سازی در بیان مسائل ندارد، لذا این وظیفه بر گردن رسانه‌ها است که واقعیت‌ها را بیان کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان با بیان اینکه اگر قرار است استان ما نیز مانند سایر استان‌ها و سایر نقاط دنیا به توسعه برسد، یادآور شد: برای تحقق این امر باید به مطالبه‌گری بپذیریم.

بازوند خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند که ما وام‌دار باشیم و با فقر رسانه خود را بپرخانیم و این در حالی است که چرخاندن یک رسانه نیازمند اعتبار است.

وی ادامه داد: اگر قبول داریم که فرهنگ و کار فرهنگی ارزشمند است باید اعتباری برای انجام آن تخصیص داده شود.

این مسوول با اشاره به مطالبه‌گری رسانه‌ها، تصریح کرد: باید مطالبه‌گر رسانه خود باشیم و بتوانیم اعتبار لازم را برای حفظ و توسعه رسانه‌ها از دولت بگیریم.

بازوند در ادامه به وجود ۲۶۰ شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا با هدف ایجاد از بین بردن فرهنگ اسلامی و باب کردن فرهنگ غربی این ۲۶۰ شبکه را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: آمریکا که برای یک بشکه نفت اقدام به کشتن هزاران نفر می‌کند، هیچ هدفی بجز از بین بردن فرهنگ ما از راه‌اندازی این شبکه‌ها ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار