فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: خبرنگاران مانند آینه‌ای هستند که در پیمودن مسیر برنامه‌های راهبردی به ما کمک می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 12 August 2017
محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی لرستان در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: هیچ اختراعی در جهان وجود ندارد و آنچه انسان‌ها از آن به عنوان اختراع از آن نام می‌برند، قبلا وجود داشته و ما از آن بی‌خبر بوده‌ایم.

وی افزود: همه علوم مختلف وجود دارند و ما از وجود آن‌ها بی‌خبر هستیم و این در حالی است که ما آن‌ها را کشف کرده و آن‌را اختراع نمی‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه هیچ لزومی وجود ندارد که وی از جایگاه خود راضی باشد، خاطرنشان کرد: هر کس باید خودش را کامل کند و در هر جایگاهی که قرار دارد، خود را بدهکار آن جایگاه بداند.

قنبری گفت: ممکن است کسی خدمات خود را برجسته بداند، اما از دیدگاه بیرونی اشکالاتی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در انتقادات و پیگیری‌ها ما را به حرکت واداشته‌اند و همین امر سبب شده که خود را بدهکار آن بدانیم.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه به اندازه سرسوزنی از هیچ رسانه‌ای گله ندارم، یادآور شد: هرگاه انتقادی از ما شده است، آن‌ را پذیرفته‌ایم و برای رفع آن اقدام کردیم.

قنبری با بیان اینکه برنامه‌های راهبردی برای نیروی انتظامی تدوین شده است، گفت: حرکت در مسیر این راهبردها، پیچیده و ظریف است که اگر کنترل نشود، از مسیر خارج می‌شویم.

وی اضافه کرد: خبرنگاران این راه را برای ما مانند آینه نشان دادند و کمک کردند که این مسیر را به خوبی طی کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار