چهارمین دوره مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران با عنوان جام موسیقی ایران شهریور ماه سال جاری به مدت چهار شب در اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 06 August 2017
به گزارش مهر، پدرام بهاآبادی بنیانگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران در توضیح این رویداد موسیقایی بیان کرد: در این دوره هشت گروه موسیقی در بخش گروهی و چهارنفر خواننده در بخش انفرادی شرکت می کنند. مهلت ثبت نام گروه های موسیقی و خوانندگان در این جشنواره نیز تا روز ۲۴ مرداد ماه تعیین شده و شرکت کنندگان می توانند جهت ثبت نام به سامانه این دوره از مسابقات مراجعه کنند.


وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در این دوره از جشنواره  برای اولین بار جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می شود. به هر ترتیب پس از سه دوره گذشته که به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت جایزه به تیم های شرکت کننده نبود و ما هیچ گونه حمایت مادی از طرف سازمان های دولتی نداشتیم در این دوره با مذاکراتی که انجام داده ایم و بودجه بندی صحیح، توانسته ایم این شرایط را برای تیم های اول تا سوم و خوانندگان بخش فردی فراهم کنیم تا ضمن برگزاری کنسرت برای تیم های شرکت کننده، جوایز نقدی شایسته ای هم به آنها پرداخت کنیم.


بهاآبادی در پایان تاکید کرد: اگرچه این جایزه های نقدی با صورت هزینه هایی که در کشور ما موجود است هم‌خوانی ندارد ولی به جرأت اعلام می کنم که این جوایز در بین جشنواره های موسیقی کشور بی نظیر است.


چهارمین جام موسیقی ایران روزهای هشتم، نهم، چهاردهم و نوزدهم شهریور ماه در تالار کوثر شهر اصفهان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار