نماینده اسبق مجلس بر این عقیده است که جمنا یک چتر فراگیر است که توانسته ظرف مدت کوتاهی 16 میلیون رای را ساماندهی کند.
کد خبر: ۴۷۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 01 August 2017
حجت السلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز و با اشاره به آخرین وضعیت جمنا و برنامه ۴ ساله این تشکل، گفت:  جمنا طبیعتا همانند سایر تشکل‌های دیگر برنامه‌ی کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار خود دارد و در آینده نیز حضور موثرتر و گسترده تری را خواهد داشت.


وی به انتقادات تند این روزها به جمنا اشاره کرد و گفت: انتقاد در هر تشکیلات سیاسی یک امر طبیعی است. جبهه مردمی نیروهای انقلاب همانند یک چتر فراگیر است که به توانمندسازی نیروهای انقلاب در سایر زمینه‌های سیاسی،  اجتماعی و غیره مشغول است. ممکن است برخی افراد که داخل این مجموعه نیستند نظرات دیگری داشته باشند که یک امر معمولی است و مانعی نیست که عده‌ای نگاه دیگری داشته باشند.
میرتاج الدینی ادامه داد: نگاه جمنا یک نگاه انحصاری نیست و سعی دارد همه ظرفیت‌ها را در مسیر آرمان‌های امام و رهبری به کار بگیرد و ساماندهی کند.
 
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقادات اخیر میرسلیم به جمنا، گفت: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان اینگونه رفتار می‌کنند. عجیب است افرادی که در جلسات جمنا حضور داشتند، به گفت و گو می‌پرداختند و حتی جز اولین نامزدهای این تشکل هم بودند، پس از اینکه به مراحل بعدی راه پیدا نمی‌کنند رویکرد انتقادی را در پیش می‌گیرند. آقایان میرسلیم ، قالیباف و رئیسی هر سه از جبهه اصولگرایان و نیروهای انقلاب در انتخابات حضور داشتند اما نمی‌دانم  اخیرا آقای میرسلیم با چه انگیزه‌ای انتقاداتی را به قالیباف و رئیسی داشته است.
 
وی ادامه داد: البته انتقاد کردن هیچ ایرادی ندارد اما انتقاد کردن با چنین رویکردی برای من کاملا مبهم است. از حزب موتلفه که در میان اصولگرایان همواره به همگرایی مشهور است، اینگونه مباحث بعید است. امیدوارم میرسلیم در این خصوص توضیحات قانع کننده‌ای داشته باشد و این موضوع باعث ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب نشود. البته دیدیم که خود حزب موتلفه هم جواب سخنان میرسلیم را داد. امیدواریم دیگر شاهد این موضوعات نباشیم.
 
میرتاج الدینی با بیان اینکه جمنا از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مدت یک سال و با کمترین امکانات توانست ۱۶ میلیون رای را ساماندهی کند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت و توان بالای این تشکل است. البته ما منکر کاستی‌ها نیستیم و معتقدیم مشکلات و کاستی‌ها باید برطرف شود تا ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌های  بیشتری باشیم.
 
دبیر کمیته نمایندگان جمنا با بیان اینکه ما این انتقاداتی که به جمنا می‌شود را حمله و تهاجم تلقی نمی‌کنیم،‌ت صریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب،‌ یک چتر فراگیر است و کارش را با برنامه‌های مدونی که دارد ادامه خواهد داد. جمنا به هیچ عنوان در تضاد و تقابل با سایر تشکل‌های اصولگرایی نیست. حتی با کسانی در درون تشکیلات جبهه مردمی حضور پیدا نکنند اما مشی مردمی و انقلابی داشته باشند همکاری می‌کند.
 
وی با اشاره به سخنان برخی از سیاسیون مبنی بر اینکه چهار، پنج نفر در پشت پرده در حال هدایت جمنا هستند،‌ عنوان کرد:‌ عده‌ای بیکار هستند و مدام در مسائل مختلف بدون دلیل  اظهار نظر می‌کنند. تاکنون سابقه نداشته است که ۵ نفر یک تشکل به این بزرگی را تشکیل دهد و برای انتخابات‌های مهمی از جمله ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کند! برخی از افراد به دنبال این هستند تا حرکت بزرگ جمنا را کوچک نشان دهند؛ به همین دلیل چنین سخنان نادرستی را مطرح می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار