انگیزه حمله خونین پسر جوان تهرانی به کودک 11ساله همسایه، با سقوط مرگبار ضارب از پنجره طبقه سوم در هاله‌ای از ابهام ماند.
کد خبر: ۴۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 23 July 2017
به گزارش روزنامه ایران، ساعت 3 بعد از ظهر پنجشنبه 29 تیر زن جوان به همراه دو پسر 11 و 5 ساله‌اش از آپارتمان طبقه دوم برای میهمانی راهی خانه همسایه طبقه چهارم بودند. آنها از پله‌ها به سمت بالا می‌رفتند و تازه به پاگرد طبقه سوم رسیده بودند که ناگهان درآپارتمانی باز شد و پسر جوانی چاقو به دست به طرف آنها حمله ور شد. زن جوان که از دیدن این صحنه وحشت کرده بود با فریاد از بچه‌هایش خواست فرار کنند. اما پسر 11 ساله‌اش در حال فرار تعادلش را ازدست داد و زمین افتاد. مرد جوان با دیدن این صحنه به سوی پسربچه هراسان خیز برداشت و دو ضربه به شکم و پهلویش زد. در حالی که کودک مجروح با بدنی خونین از درد فریاد می‌کشید، زن و مردی میانسال از آپارتمان ضارب خارج شده و با زور او را به داخل آپارتمان بردند. اما لحظاتی نگذشته بود که پسر 24 ساله با چاقویی که در دست داشت از طبقه سوم به پایین افتاد و جان باخت.«سکینه سوری» که هنوز در شوک این ماجرای هولناک است به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «بدن پسرم هنوز گرم بود و با وجود درد چاقویی که خورده بود توانستیم خودمان را به طبقه پایین برسانیم. با صدای سعید، یکی از همسایه‌ها از خانه خارج شده بود. از ترس حمله دوباره پسر خطرناک از همسایه‌مان خواهش کردم اجازه بدهد که ما وارد آپارتمانشان شویم. اما پسرم سعید، لحظاتی بعد ازشدت درد و خونریزی بیهوش شد. می‌خواستیم به اورژانس و پلیس زنگ بزنیم که ناگهان صدای مهیبی آمد. پسر جوانی که به سعید حمله کرده بود خودش را از پنجره طبقه سوم پایین انداخته بود.»
 
با سقوط پسر جوان و کشته شدن او، موضوع به بازپرس کشیک پایتخت اعلام شد و بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تخصصی در این خصوص را صادر کرد.


بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد ضارب پس از این حمله با چاقوی خونین، خود را از پنجره به پایین انداخته و به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات تکمیلی برای رفع ابهام‌ها در این باره ادامه دارد.پسرنوجوان نیزهم‌اکنون دربیمارستان بستری است.حال آنکه یکی ازکلیه‌هایش را ازدست داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار