زن امریکایی در انتقامی کور، همکار شوهر سابقش را کشت و پس از قتل دو فرزند خردسال خود، با شلیک گلوله‌ای به زندگی‌اش پایان داد.
کد خبر: ۴۶۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 18 July 2017
به گزارش روزنامه ایران، پلیس کارولینای شمالی، اجساد «جسیکا ادن» ۳۶ ساله و پسر و دختر ۹ و ۵ ساله‌اش در خودروی سواری این زن در نزدیکی خانه همسر سابقش پیدا شد.


آنطور که تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد این زن پیش از کشتن فرزندانش، به خانه همسرسابقش رفته بود و همکار زن ۲۸ ساله او را با شلیک گلوله‌ای به قتل رسانده و گریخته بود.


براساس گزارش پلیس، جسیکا که ماه‌ها پس از طلاق، برای گرفتن حضانت فرزندانش با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده بود طی سه هفته گذشته با ارسال پیامک و عکس‌های تهدید‌آمیز برای زن ۲۸ ساله، او را عامل نابودی زندگی خانوادگی‌شان خوانده بود و این زن را به مرگ تهدید کرده بود.


زن جوان نیز در این مدت سه بار از جسیکا به پلیس شکایت کرده بود اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده بود.


سخنگوی پلیس ایالتی هم گفت: «این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد و هنوز نمی‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد. زن ۲۸ ساله، همکار شوهر سابق جسیکا بوده اما هنوز نمی‌توان درباره روابط آنها صحبتی کرد.


ازسوی دیگر جسیکا که با شکایت همسر سابقش به دلیل مزاحمت دستگیر شده بود، در آخرین اظهارات خود به پلیس گفته بود که حاضر نیست حتی لحظه‌ای با شوهر سابقش زندگی کند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار