نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رهبر با بصیرت انقلاب و مردم بیدار ملت ایران اجازه نمی‌دهند خواب‌های آشفته آمریکایی‌ها تعبیر شود
کد خبر: ۴۵۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 14 July 2017
 آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه، امروز وزیرهای آمریکا خواستار تغییر نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با نظام‌ اسلامی مشکل دارند و تحریم‌های جدید دانشگاه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها می‌خواهند، مردم ایران را مشکل‌دار کنند.

وی ادامه داد: رهبر با بصیرت انقلاب اسلامی و ملت بیدار ایران هر فتنه‌ای را که در مقابل نظام اسلامی باشد، خفه می‌کنند و ناکام‌ می‌گذارند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: ملت ایران همیشه در ‌عمل پاسخ دشمنان را داده است و با تبعیت از ولایت‌ پاسخ دشمنان را می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که خواب‌های آشفته آمریکایی‌ها تعبیر شود.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی است، عنوان کرد: مسوولیت بهزیستی و تامین اجتماعی بسیار مهم است و این دو سازمان برای رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظایفی دارند.

وی افزود: وظیفه و کمک‌های آن‌ها فقط مادی نیست و کمک به اقشار نیازمند جامعه نیازمند حمایت‌های همگانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به قشر محروم جامعه نیست و  توانمندسازی و درمان افراد آسیب‌پذیر کار بسیار سختی است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: برای اشتغال  معولان نیز باید در یک اداره آن‌ها را به‌کار بگیریم  و برای آن‌ها شغل ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: مسوولان باید نسبت به کمک کردن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اهتمام بورزند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با یادآوری اینکه ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان است، تصریح کرد: شورای نگهبانِ قانون اساسی در سال ۵۹ با دور اندیشی امام بزرگوار ما تاسیس شد و این شورا  با تطبیق کارهای کشور با قانون اساسی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نقش سنگینی در جمهویت و اسلامیت نظام دارد و این در حالی است که در برگزاری قریب به ۴۰ انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،  شورای نگهبان در آن نقش اساسی داشته است.

وی تاکید کرد: حفظ اسلامیت نظام در تطبیق قوانین کشور و با شرع مقدس است که شورای نگهبان ‌تلاش ارزشمند و قابل ستایشی در این راستا انجام داده است.

امام جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه ۲۵ شوال سالروز شهادت امام‌جعفر صادق(ع) است، گفت: امام صادق(ع) در دوران امامت خود سه راهکار اصلی را دنبال کردند.

آیت‌الله میرعمادی اول راهکار را  تبیین امامت و ولایت برشمرد و افزود: تاسیس حوزه علمیه دومین راهکار و
سومین آن‌  ایجاد تشکیلات پنهانی سیاسی برای مبارزه با حاکمان ظالم بود.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم تنفید و تحلیف رییس جمهور و تشکیل دولت دوازدهم هستیم، خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهمی است و مدت زمانی است که قبل و بعد انتخابات وضعیت خاصی حاکم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم انتظار دارند شعارها و وعده‌هایی که رییس جمهور در دوران انتخابات داده است را عملی کنند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: مهم‌ترین انتظار مردم تولید و اشتغال است و رییس‌جمهور وعده داده تا در طی سال ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کند.

وی با تاکید به اینکه امسال که سال تولید است مردم منتظر تحقق وعده‌های مسوولین هستند، تصریح کرد: هیچ‌ چیزی نباید جایگزین خواسته اصلی مردم شود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: خواسته مردم این است که اشتغال و تولید در کشور رونق بگیرد و وضعیت رکودی که در جامعه حاکم است از بین برود‌.

آیت‌الله میرعمادی گفت: جوانان باید سر کار بروند و امیدواریم رییس‌جمهور نیرو‌های ارزشی، کاری و با انگیزه انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه وزرا باید دلسوز، متعهد ارزشی، ولایی و پایدار به ارزش‌ها باشند، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند و امیدواریم این اقدامات هر چه سریع‌تر صورت بگیرد‌.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار