فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که «جای جای ایران اسلامی عرصه خدمت‌رسانی سپاه به مردم است» گفت: پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور نمونه‌ای از نقش و همت سپاه در عرصه سازندگی و کمک به مردم بوده و رضایت مردم بهترین پاداش و مزد برای ما خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 13 July 2017
به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور در سخنانی  تاکید کرد: سپاه از متن مردم و انقلاب برخاسته است ، از این رو هیچگاه نمی‌تواند نسبت به نیازهای انقلاب و مردم بی‌تفاوت باشد.


وی حضور در عرصه سازندگی، کمک به محرومیت‌زدایی و بسترآفرینی برای اشتغال و رونق بخشی به زندگی مردم را یکی از نیازهای مهم امروز برشمرد و تصریح کرد: هرچه دولت در این زمینه بسترها را فراهم کند ، آمادگی داریم با نگاه جهادی و عمل انقلابی، با کمک خود مردم و نقش‌دهی به بخش‌های خصوصی و توانمندی‌های بومی و ایرانی به ایفای نقش بپردازیم.


وی با بیان این‌که «سپاه به اقتضای شرایط و نیازها با مظلومیت همراه با قاطعیت و عزم راسخ به حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی کشور ادامه خواهد داد» تصریح کرد: در این زمینه دولت نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند بسترها را بیش از گذشته فراهم سازد.


فرمانده کل سپاه اجرای پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور را نمونه‌ای از نقش و همت سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)در عرصه سازندگی ،عمرانی و کمک به مردم توصیف و خاطرنشان کرد: امروز با مشاهده آن باید به خود ببالیم و ان‌شالله با بهره برداری از آن، رضایت و خوشحالی مردم بهترین مزد و پاداش برای ما خواهد بود.


وی با تاکید بر این‌که «هیچگاه نگاه سودآور و منفعت محور نداشته و نداریم» ، گفت:  طلبی که هم اکنون به واسطه این‌گونه اقدامات از دولت داریم و در عین حال کار سازندگی و اجرای پروژه ها را متوقف نکرده‌ایم بهترین و محکم ترین دلیل است.


جعفری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:  قبل از اجرای پروژه و فعالیت  سازندگی در مناطق مرزی نیاز به برقراری امنیت است که به حمدالله  توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه و بسیجیان غیور منطقه کردستان و مناطق مرزی، این امنیت به خوبی تامین شده است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه های متعددی علیه ایران و منطقه پیاده کرده اند و همواره نتیجه عکس می گیرند اما عبرت نگرفته و به توطئه و خباثت های خود ادامه می دهند.


وی تمرکز بیشتر بر خدمت‌رسانی را رویکرد جدید بسیج عنوان و با اشاره به پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور ،گفت:  این پروژه  در صورت برنامه‌ریزی مناسب و به کارگیری ظرفیت ها در راستای استفاده مردم از آب و زمین، تحولات تعیین کننده و اساسی را در منطقه رقم خواهد زد.


جعفری سازندگی و رفع محرومیت را از عرصه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد : اگر اجرای پروژه های سازندگی را در نقشه ایران جانمایی کنند ،جای جای این سرزمین اسلامی عرصه خدمت رسانی سپاه به مردم است.


وی در پایان تاکید کرد: سپاه در تمامی عرصه‌های خدمت رسانی نه تنها سودآوری را مدنظر نداشته و ندارد ،بلکه منافع مردم و رفع محرومیت به ویژه در مناطق مرزی را دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار