استاندار لرستان گفت: 30 درصد از کالبد شهرها گرفتار آسیب‌های اجتماعی است یعنی بین ۱۵ تا ۱۸ درصد شهرها گرفتار آسیب‌های اجتماعی هستند.
کد خبر: ۴۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 12 July 2017
هوشنگ ‌بازوند استاندار لرستان شامگاه سه‌شنبه در نشست تخصصی مدیران بهزیستی اظهار داشت: وجود ۱۰۳ هزار دانشجو در استان لرستان نشان‌دهنده وجود سرمایه‌های اجتماعی است و عدم توجه به آن‌ها سبب کاهش این سرمایه‌ها می‌شود.

وی افزود: 30 درصد از کالبد شهرها گرفتار آسیب‌های اجتماعی است یعنی بین ۱۵ تا ۱۸ درصد  شهرها گرفتار آسیب‌های اجتماعی هستند.

استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی مانند سخت افزار و نرم افزار در استان لرستان وجود دارد که این سرور برای استان بوده و نشان‌دهنده آینده روشن استان لرستان است.

بازوند با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه استان است، خاطرنشان کرد: این سرمایه‌های اجتماعی در لرستان در راهپیمایی‌ها و انتخابات خود را نشان می‌دهند .

وی گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی چالش‌های بزرگی برای حکومت‌ها به شمار می‌روند و برطرف کردن آن‌ها نیز نیازمند عزم ملی است.

استاندار لرستان اضافه کرد: لازم است که در کشور برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ای به صورت اجماع به وجود آید.

بازوند یادآور شد: برخی از آسیب‌های اجتماعی نیازمند قانون هستند و در صورت تصویب قانون جدید بسیاری از مشکلات آن‌ها حل می‌شود.

وی تصریح کرد: باید با رویکرد ملی برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی گام برداریم و در حوزه موادمخدر نیز  باید قانون جدید داشته باشیم تا بتوان مشکلات موجود را برطرف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار