هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس ویژه سال‌های ۹۳ و ۹۴ در استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 18 June 2017
محسن مرادی مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این رابطه اظهار داشت: هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس(سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس) در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات داوری در این دوره از انتخاب بهترین کتاب، دفاع مقدس (جنگ تحمیلی ۱۳۵۹-۱۳۶۷)، مدافعان حرم و بیداری اسلامی، کردستان و توطئه‌های داخلی و مقابله جمهوری اسلامی با گروه‌های معاند است.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه باید در سال‌های ۹۳ و ۹۴ منتشرشده باشند، عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مطالعه در عرصه‌های دفاع مقدس، حمایت از ناشران و نویسندگان در زمینهٔ دفاع مقدس، معرفی آثار موفق در عرصه ادبیات پایداری و تکریم تلاشگران و آثار برتر عرصه دفاع مقدس است.

مرادی شعار این جشنواره را «پاسداشت ثروت ملی، ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس» دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه این جشنواره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار