مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اجرای طرح تعالی جامعه ورزش و جوانان از فردا در لرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 30 May 2017
نشست هم اندیشی شورای اقامه نماز و کمیته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان به ریاست مدیرکل و با حضور کارشناسان حوزه فرهنگی و جوانان اداره کل امروز دوشنبه 8خردادماه سالجاری در دفتر مدیرکل برگزارشد.

در این نشست هم اندیشی مهمترین مشکلات حوزه فرهنگ و اداری دستگاه بررسی و بر اجرای طرح تعالی جامعه ورزش و جوانان تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ، بالابردن سطح آگاهی پرسنل در حوزه های مختلف اداری، دینی و بصیرتی را یکی از ابزار پیشرفت دستگاه دانست و گفت: ان شالله به زودی این طرح برای ورزشکاران ، جوانان و ادارات استان اجرایی می شود.

علی یاور عزیزپور بااشاره به اینکه وجدان کاری، اخلاق اداری، برخورد با ارباب رجوع و شرکت در مراسمات دینی مذهبی یکی از مهمترین مسائل ادارات و کارکنان می باشد گفت: طرح تعالی در همین راستا و جهت فرهنگ سازی در ادارات می باشد که در صورت استقبال به زودی برای ورزشکاران، جوانان و ادارات شهرستانها اجرایی و ادامه پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در این طرح که از 4 شنبه برای پرسنل اداره کل قبل از نماز ظهر اجرا می شود از مدرسین مجرب و سخنوران برجسته و جذاب استان دعوت می شود.

لازم به ذکر است ، طرح تعالی در قالب کارگاه ، جلسات پرسش و پاسخ، پخش بروشور و برگزاری مسابقات قرار است از پس فردا به مدت 4 جلسه هر هفته تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی شود که در پایان ماه مبارک براساس نظر سنجی از مدعوین در صورت استقبال، این طرح ماهیانه ادامه خواهد داشت.

سبک زندگی، وجدان کاری، انضباط اداری، اسراراداری ، مسائل دینی و مذهبی و..... موضوعات پیشنهادی در نشست هم اندیشی مذکور بود که به تصویب برای موضوع آموزشی کارگاه رسید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار