سخنگوی خانه سینما می‌گوید توسط نیروی انتظامی ظرف کمتر از ۴۸ ساعت عوامل تکثیر غیرقانونی در حومه تهران شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 29 May 2017
علی قائم‌مقامی (سخنگوی خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به جلسه هیات مدیره خانه سینما؛ کانون کارگردانان و شورای عالی تهیه‌کنندگان با سردار ساجدی‌نیا (فرمانده پلیس تهران) گفت: در این جلسه مصوب شد چنانچه از این پس فیلمی غیرقانونی تکثیر شد، نامه‌ای از طرف خانه سینما به پلیس تهران ارسال و نیروی انتظامی در اسرع وقت سرمنشأ این اتفاق را شناسایی و دستگیر کند و در این خصوص سریعا اقدامات قانونی صورت گیرد.


 وی ادامه داد: تهیه‌کنندگانی که فیلمشان قاچاق می‌شود باید به خانه سینما مراجعه کنند و خانه سینما نیز موضوع را به فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ منعکس خواهد کرد تا اقدام قانونی سریع در این خصوص صورت گیرد. با این توافق در پیگیری و به سرانجام رسیدن شکایات احتمالی همکاران محترم؛ تسریع می‌شود.


وی درباره آخرین وضعیت فیلم  گشت ارشاد2 گفت: آقای سهیلی مستقلا به پلیس «فتا» شکایت کرده‌اند و طبق اعلام نیروی انتظامی ظرف کمتر از ۴۸ ساعت عوامل تکثیر غیرقانونی در حومه تهران شناسائی و اقدامات قانونی صورت گرفت. خانه سینما نیز از سرعت عمل نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق فیلم‌ها صمیمانه تشکر می‌کند.


وی ادامه داد: همچنین قرار است هرگونه شکایتی حتی در راستای نسخه بازبینی از طرف خانه سینما به پلیس نیروی انتظامی اطلاع داده شود تا در اسرع وقت عوامل و سرمنشأ تکثیر غیرقانونی شناسایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار