رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرگونه تصمیم نظامی در مورد ایران ، با پاسخی مواجه می شود که واشنگتن را پشیمان خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 29 May 2017
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تقبیح حضور نیروهای آمریکایی در خاورمیانه گفت: ایالات متحده تاکنون حدود 5هزار نیروی خود را در عراق از دست داده است اما همچنان برای ادامه حضور پافشاری می کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها مدعی جنگ با تروریسم هستند اما عملا در جهت تشدید ناآرامی و افزایش خشونت ها حرکت می کند.

وی در ادامه افزود:  حضور نیروهای نظامی آمریکا در مناطق درگیری احتمال بروز تلفات را ایجاد می کند و این موضوع ارتباطی به ایران ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مضحک خواندن طرح ادعای پیام تهدید آمیز دونالد ترامپ که در روزنامه رای الیوم مطرح شده است، گفت: هرگونه تصمیم نظامی در مورد ایران ، با پاسخی مواجه می شود که واشنگتن را پشیمان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ها، روزنامه الرای کویت مدعی شد که آمریکا پیام تهدید آمیزی را به جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرده است مبنی بر اینکه اگر ایرانی ها، امنیت نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه را به خطر بیندازند، واشنگتن اهداف نظامی در داخل ایران را هدف قرار خواهد داد.

این روزنامه در ادامه ادعاهای خود نوشت: پیام واشنگتن به تهران توسط افسران روس که در جلسات افسران آمریکایی و روسی شرکت کننده در اتاق عملیات نظامی در سوریه شرکت داشتند، به طرف ایرانی منتقل شده است./

پایان پیام



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار