نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب باید پاسخگوی حماسه با شکوه 29 اردیبهشت ماه باشد.
کد خبر: ۴۳۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 26 May 2017
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: حضور پر شور و نشاط اقشار مختلف مردم در انتخابات پر شور 29 اردیبهشت ماه مسوولیت دولت منتخب را بسیار سنگین‎تر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب ملت ایران باید طرحی نو در افکنده و با کابینه‎ای پر قدرت به مشکلات و دغدغه‎های مردم پاسخ دهد، به این ترتیب آقای روحانی باید در مقایسه با دور پیشین ریاست جمهوری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری جوانان تلاش بیشتری داشته و پاسخگوی این حماسه با شکوه باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از انتخابات به عنوان نمایش عظمت و اقتدار ملت ایران یاد و تاکید کرد: حضور با شکوه و مثال‎زدنی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه که در سایه سیاست‎گذاری‎های کلان توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نتیجه رسید، به مهمترین خبر منطقه و جهان تبدیل شد.

بروجردی خاطر نشان کرد: بی‎شک پیروز واقعی این انتخابات ملت ایران بودند که اگر در صحنه حاضر نمی‎شدند، این رخداد به یاد ماندنی اتفاق نمی‎افتاد.

وی ادامه داد:حضور ملت در این عرصه مهم انتخاباتی نشان ‏دهنده اوج اطمینان آحاد مردم به ساختار و نقشه راه و نوعی عرض اندام در مقابل استکبار جهانی بود که به دشمنان تفهیم کرد، شما توان درک موقعیت‎های ایران را ندارید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران طی سال‎های گذشته طراحی‎هایی انجام دادند که همگی با شکست مواجه بود، آنها بارها و بارها همه شانس خود را علیه ایران آزمودند و این بار ملت ایران حضور با شکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به آنها فهماند که با چه کشوری روبرو هستند.

بروجردی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، انواع تحریم‎ها، تهدیدها و فشارهایی که همه و همه از سوی دشمنان به ملت ایران تحمیل شد،همگی در سایه اراده پولادین ملت به شکست انجامید.

وی سیاست‎گذاری کلان کشور توسط مقام معظم رهبری را عاملی برای درخشش ایران اسلامی در عرصه دموکراسی خواند و افزود: ملت ایران ملتی هوشیار، بیدار و آگاه نسبت به تحولات و وقایع روز است که در سایه رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه انقلاب به خوبی از توطئه‎های آمریکا آگاه و مطلع است.




فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار