کد خبر: ۴۳۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 25 May 2017
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توجه به برنامه‎‌های دفاعی و موشکی کشور گفت: یکی از برنامه‌ها ساخت موشک بالستیک زمین به زمین با نام دزفول است که پس از طراحی و بهره‌برداری، مرحله تولید انبوه این موشک در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سردار امیرعلی حاجی‌زاده امروز در آئین تجلیل از نقش مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: توجه به برنامه‎‌های دفاعی و موشکی کشور جدی گرفته می‌شود و طرح‌های مختلفی در این زمینه با هدف تقویت توان نظامی ما اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها ساخت موشک بالستیک زمین به زمین با نام دزفول است که پس از طراحی و بهره‌برداری از آن، مرحله تولید انبوه این موشک در کشور آغاز می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن بعثی در 8 سال دفاع مقدس با حمایت کشورهای غربی سعی بر تضعیف کشور داشت ولی ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با هدف حمایت از انقلاب و کشور وارد عمل شدند و امروز نیز مطابق با همین روحیه اقدام و عمل می‌کنند.

وی گفت: نقش مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس ویژه و خاص بوده و ما باید بدانیم که اگر مردم دزفول و خوزستان نبودند بسیاری از شهرهای کشور اشغال شده بود.

سردار حاجی‌زاده بیان کرد: ایران اسلامی در اوج آمادگی نظامی و داخلی خود قرار دارد و کشور در حوزه دفاعی و نظامی به خودکفایی رسیده و پیشرفت‌های مهمی در این عرصه به ارمغان آمده است.

وی عنوان کرد: امروز با تکیه بر جوانان و  روحیه ملی خود در عرصه ساخت انواع تجهیزات نظامی و دفاعی شاهد پیشرفت گسترده‌ای هستیم و ما در این عرصه مسیر خود را ادامه می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار