استاندار لرستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال ۹۶ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان آبرسانی خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 25 May 2017
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در آیین بهره‌برداری از نیروگاه سد رودبار الیگودرز بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است همچنین رشد رای روحانی در کشور ۷ درصد بوده این در حالی است که در استان لرستان شاهد رشد ۹ درصدی رای وی هستیم که این موضوع نشان‌دهنده توجه مردم به دولت یازدهم است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه مقرر شده است که ۴ هزار مگاوات برق در کشور تولید شود که سهم لرستان از این میزان هزار و ۵۰۰ مگاوات بوده که تکمیل سد رودبار اقدام خوبی برای تحقق این هدف بوده است.

استاندار لرستان ادامه داد: لرستان ظرفیت لازم را برای تبدیل به قطب تولید نیروگاه‌های برق آبی در کشور را داراست که وزارت نیرو باید با در نظر گرفتن  این امتیاز به لرستان  توجه ویژه‌ای داشته باشد.

بازوند اظهار کرد: باید به مشکلات سدها و نیروگاه‌های استان لرستان توجه ویژه‌ای شوند و سدهایی که تاکنون روند کندتری داشته‌اند باید تعیین و تکلیف شوند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت آبرسانی به روستاهای لرستان در دولت یازدهم اظهار کرد: در حوزه آبرسانی به روستاها در دولت یازدهم شاهد رشد ۲۴۵ درصدی اعتبارات هستیم و در حال حاضر شاخص بهره‌مندی روستاهای لرستان از آب سالم ۷۴ درصد است.

استاندار لرستان بیان کرد: مقرر شده تا پایان سال ۹۶ عملیات آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان به پایان برسد.

بازوند گفت: در حوزه آبریز دز به ۳۰۰ میلیون متر مکعب تخصیص آب نیازمند هستیم چرا که کمک زیادی به محرومیت‌زدایی در استان لرستان خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار