مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از تالیف ۶۳ عنوان کتاب کاربردی در حوزه قرآن و عترت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 24 May 2017
محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش صبح چهارشنبه در سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی با اشاره به اینکه برای فعالیت های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش ۳ اصل را تعریف کرده ایم، اظهار داشت: اولین موضوع محوریت مدرسه در فعالیت ها است، دنبال کارهای ستادی و نمایشی و تبلیغی نیستیم.

وی با بیان اینکه فراگیری در عین اثربخشی دومین اصل در برنامه های قرآنی وزارت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما با ۴۰ میلیون مخاطب مواجه هستیم، اگر آموزش و پرورش پویا و فعالی داشته باشیم کشور هم فعال خواهد بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: ما مسئول تعلیم و تربیت بیش از ۱۳.۵ میلیون دانش آموز هستیم و خودمان را موظف می دانیم کارهایمان فراگیر باشد.

مسیب زاده با اشاره به اینکه اصل سوم در فعالیت های قرآنی توسعه مشارکت است، اظهار داشت: معتقدیم باید باهم و با همکاری همه دستگاه های ذی ربط و با برنامه حرکت کنیم.  

وی با بیان اینکه در این راستا تفاهم نامه های متعددی با همه نهادها منعقد کرده ایم، تصریح کرد: ۶۳ عنوان کتاب در حوزه قرآن تالیف کرده ایم و این کتب در تعداد بیش از ۲ میلیون در سطح کشور توزیع شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کتب همه کاربردی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ عنوان کتاب در بحث امام شناسی و مصباح الهدی بوده است.

مسیب زاده یادآور شد: در سال ۹۶ اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان برای حوزه قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار