نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نامزدها باید در هنگام انتخابات رقابت سالم داشته باشند و بعد از اعلام نتایج رفاقت سالم و بلوغ سیاسی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۴۲۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 19 May 2017
آیت‎الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با حضور در محل استقرار خبرنگاران در ستاد انتخابات استان برگزاری انتخابات در کشور را مایه افتخار دانست و افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا حساس است به این دلیل که هردو در سرنوشت کشور و مردم تاثیرگذار بوده و دخالت مستقیم دارد . 

وی با اشاره به اینکه انتخابات شهر و روستا انتخاب افرادی است که می ‎ خواهند به وسیله این افراد محل زندگی خود را سیاست ‎ گذاری و نظارت کنند، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نیز انتخاب فردی است که مسئولیت تمام دستگاه ‎ های اجرایی را برعهده دارد، در حقیقت بخش ‎ های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مشکلات متعددی که در جامعه وجود دارد، باید به دست رئیس جمهور  حل شود . 

میرعمادی با بیان اینکه امروز انتخابات با آرامش وامنیت و با حضور آگاهانه مردم در سراسر کشور درحال برگزاری است و این یک نعمت بزرگی است که باید خدا را بابت آن شاکر باشیم، اظهار کرد: آنچه مهم است این است که ما سلامت، امنیت و آرای مردم را به عنوان حق ‎ الناس بدانیم و از آنها محافظت کنیم، و آن گونه که مردم رای دادند و خودشان خواستند همان اتفاق بیفتد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسئولیت دستگاه های نظارتی، اجرایی، بازرسی و نیروهای امنیتی بسیار سنگین است چراکه به دلیل حساسیتی که در این موضوع وجود دارد ایجاب می ‎ کند همه مسائل با دقت پیش برود، تاکید کرد: همه مردم باید با دقت فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده  و مسئولین نیز با دقت امور انتخابات را پیگیری کنند . 

وی حضور بی سابقه یا کم سابقه مردم در این انتخابات را شکرگزاری کرد و افزود: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم در صف ‎ های طولانی در اوایل ساعات رای گیری بودیم، به طوری که مردم مجبور هستند برای رای دادن چند ساعت در صف بمانند که این صبر و تحمل مردم و این مسئولیت اجتماعی آنان جای شکر دارد . 

میرعمادی ادامه داد: از حضورهمه آحاد مردم درخواست می ‎ شود پای صندوق ‎ های رای حاضر شوند، قطعا هر رای آنان می ‎ تواند آینده کشور را رقم بزند و تیری بر قلب دشمن باشد و به جامعه امید و نشاط ببخشد، ما باید برای رای و نظر خود ارزش قائل شویم . 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از مردم که تاکنون موفق نشدند رای بدهند درخواست می کنیم حضور پیدا کنند چراکه به فرموده مقام معظم رهبری کار نیک باید به سرعت انجام شود. انتخابات یک عمل صالح و خیر است که امروز اتفاق می ‎ افتد که باید زودتر انجام شود و از فرصت به دست آمده استفاده کنیم . 

وی افزود: 38 سال بعد از پیروزی انقلاب شاهد برگزاری انتخابات متعدد بودیم در هر انتخاباتی تعداد افراد مورد نیاز به عنوان نتیجه انتخابات اعلام می ‎ شود و عده ‎ ای باز می ‎ مانند این باز ماندن به معنای شکست و این که دیگر مسئولیت متوجه ما نیستند؛ نیست . 

میرعمادی حفاظت و پاسداری از نظام را وظیفه همه دانست و افزود: در انتخابات یک نفر انتخاب می ‎ شود و رئیس جمهور همه است و این فرهنگ را باید زنده کنیم که همه مومنین با هم برادر هستند، نامزدها باید در هنگام انتخابات رقابت سالم داشته باشند و بعد از اعلام نتایج رفاقت سالم و بلوغ سیاسی خود را حفظ کنند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: سالانه یک انتخابات در فضای امن برگزار می ‎ کنیم و مردم ما هر بار در هر کجا که نیاز باشد در صحنه انقلاب حاضر هستند.  حضور مردم در همایش ‎ های سالانه و هفتگی برای ایران مایه افتخار است. 

وی بیان کرد: امروز در دنیا کشوری مانند ایران اسلامی از مردم سالاری این چنین برخوردار نیست، امروز مردم  آزاداندیشانه پای صندوق رای حاضر شده و رای می ‎ دهند اعلام می کنیم کشور امن، مقتدر، با بصیرت آگاه کند مستقل هستیم خودمان تصمیم می ‎ گیریم که هیچ کشوری در هیچ جای دنیا نیست که آزادانه تصمیم بگیرد. 

میرعمادی تاکید کرد: امروز ملت ما با حضور پای صندوق ‎ های رای نشان دادند که ملت ایران آگاه و مستقل تصمیم می ‎ گیرد و همان گونه که انقلابمان برای جهان الگوست انتخابات ما نیز الگویی برای جهانیان است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار