نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند.
کد خبر: ۴۲۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 19 May 2017

 آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران مستقر در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‎آباد، اظهار کرد: باز هم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشکوه است.
 

وی ادامه داد: همیشه حضور مردم در انتخابات و در همه صحنه‌های انقلاب فوق تصور همه بوده است و در این دوره از انتخابات نیز مطمئناً حضور مردم بسیار باشکوه و حماسه‎ساز و حضوری است که نشان می‌دهد بلوغ سیاسی و بینش سیاسی مردم بسیار بالاست و آنها احساس مسئولیت می‌کنند، احساس این‌که باید خودشان سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

میرعمادی افزود: این حضور آگاهانه و بادرایت مردم در صحنه داخلی و خارجی تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان برنده اصلی انتخابات را ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند و با حضور خود اعلام کنند که این نظام و انقلاب را دوست دارند و قطعاً این حضور مردم  پشتوانه قوی و محکمی برای مسئولان خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار