آرش فروغی کاریکاتوریست جوان لرستانی در یازدهمین جشنواره«Humo Dev» که در کشور رومانی برگزار شد توانست جایزه ویژه این جشنواره را از آن خود کند.
کد خبر: ۴۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 16 May 2017

محمد امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: آرش فروغی کاریکاتوریست جوان لرستانی در یازدهمین جشنواره«Humo Dev» که در کشور رومانی برگزار شد توانست جایزه ویژه این جشنواره را از آن خود کند.

وی گفت: در این جشنواره که با موضوع«بهترین آثار شما در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷« برگزار شد سهم ایران ۲۵ اثر در بین ۶۷ کشور شرکت کننده بوده که از این ۲۵ اثر ۴ اثر متعلق به آرش فروغی بوده است.

آرش فروغی هنرمند واحد هنر های تجسمی حوزه هنری لرستان نیز در این خصوص گفت :این جشنواره در ۳ بخش کارتون، کاریکاتور و کاریکاتور استریپ برگزار شد که از مزیت های مهم آن رقابت همه آثار راه یافته در همه بخش های مختلف با هم بوده است.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم علاوه بر اثبات حقانیت کاریکاتور ایران در جشنواره های بین المللی پیام رسان فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشیم.

مجموعه آثار این هنرمند به زودی از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان در کتابی تحت عنوان «ریفورم» منتشر و تقدیم علاقمندان هنر کاریکاتور می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار