رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار تجدیدنظر دولت‌های کانادا، عربستان و سودان برای استقرار صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری ایران شد.
کد خبر: ۴۲۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 16 May 2017

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص ممانعت کانادا، عربستان و سودان از برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران در این کشورها گفت: اقدام کشورهایی که اجازه حضور اتباع ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را نداده اند اقدامی ضد دموکراسی است.


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: انتخابات به عنوان یک اصل حداقل در کشوری مثل کانادا پذیرفته شده است لذا این اقدام غیردموکراتیک کانادایی ها قطعا در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران باقی مانده و به ثبت می رسد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه سفارتخانه ها خاک کشورها به حساب می آیند و در شرایط قطع روابط نیز دفاتر حافظ منافع همین نقش را ایفا می کنند لازم است تا فرصت باقی است این کشورها در تصمیم خود تجدید نظر کرده و اجازه استقرار صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری ایران را بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار