معاون شهرداری خرم‌آباد گفت:دیوار نویسی و نصب بنر و پوستر کاندیداهای شورای شهر بر روی اموال و اماکن عمومی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 13 May 2017

علی محمد خانی معاون شهرداری خرم‌آباد در مورد فضای های در اختیار برای تبلیغات بیان داشت: با آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی شورای شهر تیم اجرایی شهرداری خرم‌آباد نیز در آماده باش کامل قرار گرفته است تا از بروز تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.


وی افزود:هر کاندیدای شورای شهر در هر منطقه شهرداری می‌تواند یک ستاد انتخاباتی داشته باشند.


معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: ۱۲ نقطه در شهر خرم‌آباد در نظر گرفته شده است تا کاندیداهای شورای شهر پوسترهای تبلیغاتی خود را بر روی بنرهای سفیدی که نصب شده‌اند بچسباندند.


محمدخانی اظهارداشت: دیوار نویسی و نصب بنر و پوستر کاندیداهای شورای شهر بر روی اموال و اماکن عمومی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده تخلف، مستند سازی صورت گرفته و افراد متخلف به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.


معاون شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: دادستان خرم‌آباد و عوامل انتظامی به صورت شبانه روزی در کنار عوامل اجرای شهرداری حضور داشته و تبلیغات کاندیداهای شورای شهر را رصد می‌کنند و در همین راستا نکاتی را به مسئولین ستاد ها گوشزد می‌کنند تا مبادا تخلف خاصی صورت بگیرد.






منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار