عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه تجهیزات و امکانات پلیس پاسخگوی انجام ماموریت ها نیست، بر لزوم بهبود خودروها و تجهیزات پلیس و نیروی انتظامی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 11 May 2017
عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره اظهارات رئیس پلیس پیشگیری ناجا مبنی بر کمبود خودروها و تجهیزات برای انجام بهینه ماموریت ها، گفت: به طور قطع با توجه به گستره و دامنه کاری و ماموریت پلیس و نیروی انتظامی در حوزه امنیت، امکانات و تجهیزات فعلی واحدهای انتظامی پاسخگوی انجام ماموریت ها نیست.


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمبود امکانات و تجهیزات متاثر از وضعیت کنونی اعتبارات و بودجه کشور است اما تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم مستلزم توجه جدی مجلس و دولت به بهبود بودجه پلیس و نیروی انتظامی است.


پلیس رضایت نسبی مردم را فراهم کرده است


وی با بیان اینکه پلیس رضایت نسبی مردم را فراهم کرده است، تصریح کرد: امکان دارد در یک زمان واحد در یک منطقه تحت پوشش نیروی انتظامی همزمان چندین ماموریت پیش بیاید بنابراین کلانتری محل باید امکانات و خودرو کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند در زمان مناسب و به موقع در محل حضور یابند.


معضل کمبود خودرو و تجهیزات پلیس مساله ای جدی در برخی شهرستان ها است و باید رفع شود


نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم، با بیان اینکه معضل کمبود خودرو و تجهیزات پلیس مساله ای جدی در برخی شهرستان ها است و باید رفع شود، گفت: بهتر است فعالیت و استقرار نیروی انتظامی و پلیس امنیت در سطح مناطق گسترش یابد زیرا استقرار پلیس و نیروی انتظامی به توسعه امنیت مردم کمک می کند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با حضور پلیس در مناطق حاشیه نشین با بیان اینکه حضور پلیس کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق را به همراه دارد، تصریح کرد: پلیس احساس امنیت را در کالبد جامعه تزریق می کند و در واقع احساس امنیت از امنیت مهمتر است؛ حضور پلیس در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق آسیب خیز اجتناب و پیشگیری از جرم و کاهش جرم در مناطق آسیب خیز را به همراه دارد./





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار