رعد و برق و صاعقه در بخش سلفچگان موجب فوت دو نفر و مصدوم شدن ۱۰ نفر شد. همچنین بارش باران منجر به جاری شدن سیل در روستای حصارسرخ سلفچگان شد.
کد خبر: ۴۱۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در این خصوص گفت: با توجه به آمار و اطلاعات اولیه سریعا ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل اعزام شدند.


وی افزود: پس از اعزام آمبولانس‌ها ۴ مصدوم به قم منتقل و ۷ نفر هم به درمانگاه سلفچگان منتقل شدند.


معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در این حادثه یک نفر در دم فوت و یک نفر هم در درمانگاه جان خود را از دست داد و ۱۰ نفر هم مصدوم شدند.


وی اظهار داشت: حال عمومی یکی از مصدومان منتقل شده به بیمارستان قم نیز وخیم گزارش شده است.


فراهانی اظهار داشت: دو نفر فوتی خانم هستند و ۱۰ مصدوم نتیجه نهایی که مصدومان با اقدامات مشترک درمانی اورژانس ودرمانگاه سلفچگان به قم منتقل شدند.


سیل در روستای حصارسرخ سلفچگان


همچنین بارش باران منجر به جاری شدن سیل در روستای حصارسرخ سلفچگان شد.


رعد و برق در قم 12 کشته و مجروح بر جای گذاشت
  
بخش سلفچگان در 50 کیلومتری جنوب غربی قم قرار دارد.


مسیر رودخانه تا ظهر شنبه بسته بود


درهمین حال اداره کل مدیریت بحران قم در اطلاعیه ای اعلام کرد :به دلیل بارش شدید باران و احتمال سیلاب مسیر رودخانه تا ظهر دیروز( شنبه ) بسته بود.


وقوع سیل 11 فروردین سال 1388 در بستر رودخانه قمرود که جان چهارتن را گرفت، باعث شد از آن زمان مسئولان شهری قم نسبت به بارش های شدید باران در منطقه بالادست این شهر و جلوگیری از خطر احتمالی در مسیر رودخانه قمرود حساسیت بیشتری داشته باشند و با پیش بینی وقوع سیلاب، فورا اقدام به تخلیه رودخانه از مسافر و خودرو کنند.


مسیر رودخانه قمرود قم از اوائل دهه هشتاد شمسی برای آمد و شد خودروها و کاهش ترافیک هسته مرکزی قم مهیا شد و در سال های گذشته به صورت بلوار در 2 مسیر در حدود هشت کیلومتر به صورت رفت و برگشت در آمده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار