کد خبر: ۴۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 06 May 2017
شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ایران در پاسخ به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان، شرایط فروش متنوع محصولات خود را با وام بدون بهره و تخفیف ویژه آغاز کرد.
سهراب زمان‌زاده، مدیر فروش جهان نوین آریا با اعلام این خبر، بیان کرد: در شرایط فروش بهاری، برای نخستین بار فروش اقساطی هر سه تیپ نیسان جوک آغاز شده است. علاقه‌مندان در طرح فروش شرایطی و موعد تحویل ۳۰ روزه، می‌توانند در دو پرداخت خودروی خود را تحویل بگیرند.


زمان‌زاده، شرایط فروش و تخفیف‌های قابل توجه تیپ‌های خودروی کراس‌اوور نیسان جوک را تشریح کرد و گفت: نیسان جوک اسپورت با ۶۶ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۲ ماهه)، و در دو پرداخت ۵۵ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۵۵ (۳۰ روز پس از ثبت‌نام)؛ نیسان جوک پلاتینیوم با ۴۰ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه)، و در دو پرداخت ۵۴ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۵۴ میلیون (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) و نیسان جوک اسکای‌پک با ۵۰ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه)، و در دو پرداخت ۴۰ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۳۹ میلیون (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) فعال است.
آغاز فروش بهاری خودروهای نیسان با وام بدون بهره

 
مدیر فروش جهان نوین آریا، همچنین به دو طرح فروش شرایطی ایکس‌تریل اشاره و بیان کرد: ایکس‌تریل با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در دو طرح فروش شرایطی شامل بازپرداخت‌ ۱۲ ماهه و وام ۱۲۴ میلیون و بازپرداخت ۱۰ ماهه و وام ۱۰۰ میلیون تومان تعریف شده است.

 
وی به تخفیف‌های ویژه و بیمه بدنه رایگان در فروش بهاری نیسان اشاره کرد و افزود: همچنین مشتریانی که تمایل به خرید نقدی داشته باشند، می‌توانند علاوه بر بیمه بدنه رایگانی که برای تمامی شرایط فروش فعال شده است، از تخفیف‌های نقدی نیز بهره‌مند شوند. تخفیف‌های در نظر گرفته شده در طرح فروش نقدی، برای خودروهای ایکس‌تریل ۸ میلیون تومان، جوک اسپورت ۴ میلیون، جوک پلاتینیوم ۳ میلیون و جوک اسکای‌پک ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


زمان‌زاده جلب رضایت حداکثری مشتریان را هدف این شرکت عنوان کرد و گفت: برای رفاه حال مشتریان، شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک را در برنامه خود قرار دادیم. بر این اساس شماره‌گذاری خودروها پس از اخذ وکالتنامه از مشتریان، به‌صورت غیر حضوری صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه اضافی بابت ارائه این خدمات از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود.


وی به راه‌های ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش نیسان اشاره کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل این خودروها می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وبسایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۹۰۹ تماس حاصل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار