رئیس دانشگاه لرستان: دانشگاه لرستان در فهرست 10 دانشگاه فعال کشور در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 06 May 2017
دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در این باره گفت: دومین همایش رؤسای آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم و همزمان با روز ملی آزمایشگاه برگزار شد و از خدمات دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی تجلیل شد.


وی ادامه داد: در این همایش از دانشگاه‌ لرستان و دانشگاه‌های کاشان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شهید بهشتی، مراغه، سبزوار، ایلام، هرمزگان و پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان 10 دانشگاه فعال در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی تجلیل شد.


عزیزی اظهار کرد: در انتخاب این 10 دانشگاه، شاخص‌هایی از جمله هزینه‌کرد اعتبارات در راستای توسعه و تجهیز آزمایشگاه مرکزی، ساخت و توسعه آزمایشگاه مرکزی، استقرار نرم‌افزار و وبسایت مدیریت آزمایشگاه، درآمدزایی آزمایشگاه مرکزی، همکاری با ستاد شاعا، تکمیل و به روز رسانی سامانه شاعا، متمرکز کردن مدیریت تجهیزات در دانشگاه، استقرار آیین‌نامه آزمایشگاه مرکزی، استقرار آیین‌نامه Hse، استقرار استاندارد ایزو 17025، برگزاری دوره‌های آموزشی و اخذ مصوبه هیئت امنا در استقرار بندهای آیین‌نامه آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه لحاظ شده است.


رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: در این سه سال گذشته یکی از اقدامات مهم در دانشگاه لرستان تجهیز و ساخت آزمایشگاه‌ها بوده است. برای نمونه، مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با مساحت 1899 مترمربع با اعتباری بیش از 80 میلیون تومان در دوره اخیر ساخته شد.


وی ادامه داد: همچنین ساخت آزمایشگاه مرکزی شماره دو دانشگاه لرستان در تیرماه 95 با اعتباری نزدیک به 700 میلیون تومان و با مساحت 650 مترمربع شروع شد و در اسفندماه 95 با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار