مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به ترکیدگی لوله بنزین در منطقه رازان گفتند: اهالی این منطقه ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز خبر ترکیدگی لوله بنزین را اعلام کردند و در حال حاضر نیز در حال ترمیم می باشد.
کد خبر: ۴۱۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 05 May 2017
رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به ترکیدگی خط لوله بنزین در منطقه رازان گفت: اهالی این منطقه ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز خبر ترکیدگی لوله بنزین را اعلام کردند که سریعا با پیگیری های صورت گرفته نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه برای خط لوله ۱۶ اینچ جنوب به شمال رخ داده است، تصریح کرد: خوشبختانه با اعزام نیروهای آتش نشانی انفجاری در این خط لوله نداشتیم.

ایشان ابراز نمودند: با حضور به موقع پرسنل شرکت خطوط لوله و مخابرات اراک در محل و قطع جریان بنزین،   عملیات پاکسازی محل آغاز  و کار ترمیم لوله آغاز شد.


وی با بیان اینکه عملیات ترمیم همچنان در دست اقدام است، تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه آتش سوزی در جریان این حادثه رخ نداده است.


مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به اینکه باید از اهالی خوب منطقه به خاطر اطلاع رسانی سریع و به موقع به اداره کل مدیریت بحران استان  تشکر کرد، افزود: از پرسنل آتش نشانی خرم آباد نیز بابت حضور به موقع در محل و اقدام سریع تشکر می کنیم.




منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار