سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: احمدی نژاد تاکنون هیچ جا اعلام نکرده یک اصولگرا است و هیچ مدرک مکتوب یا غیر مکتوبی که این موضوع را ثابت کند نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 04 May 2017
سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: احمدی نژاد تاکنون هیچ جا اعلام نکرده یک اصولگرا است و هیچ مدرک مکتوب یا غیر مکتوبی که این موضوع را ثابت کند نیز وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار ایسنا ، مرضیه وحید دستجردی امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف جمنا رسیدن به وفاق و اتحاد و خدمتگزاری بوده است، خاطرنشان کرد: این جبهه از زمانی که اعلام موجودیت کرده به فکر مانایی بوده و تنها در انتخابات پررنگ نخواهد بود.


به گفته وی جمنا در مجمع عمومی خود به بررسی وضعیت   ۱۰ نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و از بین آنها به حمایت از پنج نفر برخاست بطوریکه از این افراد دو نفر رد صلاحیت شد، یک نفر ثبت نام نکرد و در نهایت حجت الاسلام رئیسی و قالیباف احراز صلاحیت شدند .


وی با اشاره به مطالبات جبهه مردمی جمنا گفت: سن تصمیم گیری‌های سیاسی در کشور ما بالا است بطوریکه ما در برگزاری مجمع انتخاباتی این موضوع را مد نظر قرار دادیم تا جاییکه در اعضای شورای مرکزی ما 7 نفر از بانوان توانستند رای بیاورند.


وی اضافه کرد: تشکیلات جمنا به نحوی است که از پایین به بالا اداره می شود و نامزدهای آن نیز با سلایق خود از پایین به بالا انتخاب شده است .


دستجردی با بیان اینکه جمنا به دنبال سهم خواهی نیست، افزود: امروزمشکلات اقتصادی، رکود و بیکاری گریبان گیر مردم است و ما به دنبال راهی برای حل مشکلات مردم هستیم.


به گفته دستجردی هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری تا پایان انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهند داشت، و رقابت آنها نیز دوستانه است هر فردی بر اساس نظرسنجی‌ها رای بیشتری به خود اختصاص دهد فرد دوم به نفع او کناره گیری خواهد کرد .


وزیر سابق بهداشت دولت نهم و دهم  در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان حاضر هستند بخاطر کارهای دولت نهم و دهم از مردم عذر خواهی بکنند، افزود: من وزیر احمدی نژاد نبودم بلکه وزیر نظام جمهوری اسلامی بودم تا جایی که می‌دانم احمدی نژاد هیج کجا در مورد اصولگرا بودنش حرفی نزده است  هیچ مدرکی که اصولگرای احمدی نژاد را ثابت کند وجود ندارد و با جمنا نیز اشتراک فکری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار