کد خبر: ۴۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 04 May 2017
وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به حادثه انفجار در تونل معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر شامگاه چهارشنبه از طریق فرودگاه گرگان وارد استان گلستان شدند.


به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برای رسیدگی به حادثه انفجار در تونل معدن زمستان یورت آزادشهر شامگاه چهارشنبه از طریق فرودگاه گرگان وارد استان گلستان شد.
 
ربیعی در گفت وگو با ایرنا در فرودگاه گرگان هدف از سفرش را بازدید از محل حادثه و نشست با مسئولان استان گلستان در راستای عملیات امداد رسانی برای جستجوی محبوسان و بررسی علت اصلی وقوع حادثه برشمرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فرودگاه گرگان بلافاصله به همراه شماری از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس، معاونان استاندار گلستان و مسئولان دستگاه های مرتبط با امور معدنی استان عازم محل وقوع حادثه در فاصله 90 کیلومتری شرق شهر گرگان شد.
همچنین نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به همین منظور وارد استان گلستان شد.
 
گفتنی است، حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر مقارن ظهر چهارشنبه رخ داد که بر اثر آن تاکنون 21 نفر جان باخته اند هر چند انتظار می رود این تعداد بازهم افزایش داشته باشد.
 
معدن زغال سنگ آزادشهر بخشی از معادن زغال سنگ البرز شرقی در 90 کیلومتری شرق گرگان واقع است که گفته می شود افزون بر 500 کارگر در آن مشغول فعالیت هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار